Siitä on taas kulunut jo ikuisuus kun viimeksi blogia päivittelin... nyt on korkea aika ottaa itseä niskasta kiinni ja kirjoittaa uutta juttua.

Minulla on ollut jo pitkään haaveina ostaa upouusi ompelukone ja nyt olikin sopiva hetki investoida sellainen. Se miksi päädyin juuri tähän koneeseen, oli minulla muutamia vaatimuksia. Ensinnäkin halusin digitaalinäyttöisen koneen, sekä koneen jolla on helppo ja vaivaton ommella materiaalia kuin materiaalia. Joskus kouluaikoina tykästyin ompelemaan Bernina koneilla ja ajattelin, että se voisi olla jokin niistä. Siinä sitten katselin useampaa Berninaa ja tuumailin, että mikä olisi juuri se minulle hyvä kone. Jokaisessa koneessa oli vaikka jos mitä erilaista toimintoa... hinnathan tietenkin nousivat aika korkeiksi mitä monimutkaisempi kone oli kyseessä. Kovan mietinnän ja harkinnan jälkeen päädyin tähän Bernina B 330.

Olen ollut ostokseeni todella tyytyväinen, mitä nyt ihan vähäsen olen konetta päässyt testailemaan. Pitää nyt alkaa ihan tosissaan haalimaan kankaita ja ompelu tarvikkeita niin pääsen konettakin käyttämään.

Tässä tämä minun uudenuutukainen koneeni nyt on, sekä muutamia tilkkuja odottamassa kaavoitusta.